andas andas allting snurrar runt

För en sekund sedan fick jag lite ångest och tvekade lite på att åka på peace and love. förstår inte varför, är väl kanske rädd för vad som kan hända, stölder, man är ofräsch, äcklig, stinker... Satte sedan på Veronica Maggios Välkommen in, då började blodet pumpa och adrenalinet kom ingång. Hur kunde jag tveka?! Peace and love hallå!?!?!? Nu är jag taggad som attans, idag blev det lite inköp av festivalmat, tillbehör osv. Måste bara göra några ändringar på tag-med-listan. Man vill ju inte ta med hela huset ellerhur?
Imorgon blir det vandring i storstaden med kusinerna, får väl se om jag kan fynda något på sommarrean, brukar faktiskt vara ganska bra på att hitta massa kap!
godnatt
Woodstock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0