samma grej

Stolt att jag har hunnit köpa 3 studentpresenter under 2,5 timmar =) har bara en kvar-till bror min.
Sommarlovet har inte börjat än (skolavslutningen är på fredag), ändå känns dagarna så meningslösa? jag slösar bort dagarna på att spela onlinespel på nätet! -- Alla Super Mario spel ftw! Har inte heller lust att steka framför solen heller, humöret sjunker ju ner till absoluta nollpunkten, hudcancer vill man inte heller utsättas för! Att sitta under skuggan med en bra deckare skulle vara rätt chill iallafall =)
Nej, jag ska banne mig ta och göra något vettigt om dagarna nu! Måste städa inför Jimmys studentmottagning, donera some grejs till Röda Korset. Har dessutom funnit mig en helt ny hobby - löpning, vilket jag alltid har hatat?!?! Intervaller dock och inte distans löpning. Känns pretty awesome efter en runda och bara få bort tankarna. Blir nog en runda imorgon bitti =) tudeeluuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0