mesosome has the same function as mitochondria

Jag hör slösat bort den senaste timmen och skypat för att "plugga" inför biologi provet imorgon. Det gick ju väldigt bra, vi pratade om allt förutom biologi.. och J kom med sina "worst jokes ever". Nu loggade jag ut och ska begrava mig i den 1 cm tjocka häftet resten av kvällen.
Fick reda idag att det inte blir någon Tysklandresa... de kunde inte få till det med chaufförer så det blir väl min stad till kärlek, Göteborg<3 istället. Då kommer vi inte att behöva vara lediga eftersom vi bara är borta över kristihimmelfärds helgen... :( damn it! orkar inte vara kvar i skolan.
J: what is brown and sticky?
R: SHIIIIT
J: no a STICK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0