SOH CAH TOA!

Tjena mittbena, igår hade jag en dålig dag. Biologi slutprovet vill jag inte ens prata om, sedan ska klassen, av alla ställen?! till parken zoo/ badet under mentorsdagen? hallå undrar jag, vad ska vi göra där? jag är redan nästan bosatt där och kommer att vara det under hela sommaren, det räcker nog för mig. =) Det är väl inte så att vi kommer att umgås så mycket där, inte ska vi gå en runda hela klassen tillsammans när vi är så pass stora? förstår mig inte på hur vissa tänker ibland :/ får väl hoppas att jag lyckas övertala några i klassen och få planerna ändrade.
Dagens höjdpunkt igår var väl att vi fick lämna in våra historia-böcker!!! yeey! kommer sakna den lite...noot
Det som återstår på checklistan är väl matte provet imorgon, fattar nada. Trodde att trigonometri bara innebar sin, con, tan. Men icke sa nicke, det är bearings, sine rule, cosine rule, sedan har jag inte kommit längre i boken... oops! får väl ta och titta igenom det lite imorgon under fysik lektionen. Det känns iallafall inte som att jag bryr mig så mycket om trigonometri provet imorgon, kanske är det för att jag är så himlans skoltrött eller att jag inte får betyg på det- trigonometri är matte D. Vi har redan fått betyg på matte A och B, så stolt över mig själv att jag fick toppbetyg på båda =)
Borde egentligen plugga som attans nu för att avsluta sista provet på pre-IB med en bragd! Ska iallafall försöka titta igenom matteboken samtidigt som jag en fin kaka till thompson som fyller imorgon. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0