my goal is just by the corner

Tjingeling, mina fingrar började klia lite när jag fick frågan av min fina vän om varför jag slutade blogga för 3 år sedan? varför jag slutade blogga vet jag inte riktigt själv, eller kanske men jag är nog för feg för att skriva det här på bloggen hahah men nu är jag iallafall på g igen. :)
Troligtvis kommer det inte att uppdateras varje timme men jag ska iallafall försöka slänga in ett inlägg några gånger per vecka, varje dag är jag inte säker på med tanke på att jag går på världens jobbigaste men kanske den roligaste linjen i hela världen som heter International Baccalaureate och man får ingen fritid alls? Skämt åsido-(roligaste linjen i hela världen), för övrigt så var jag seriös. Nej men fritid får man säkert, beror väl på hur man planerar.
På fredag är jag färdig med all skolarbete och då jag får pusta ut lite under några månader innan mördrömmen börjar igen. Tills dess får jag bita ihop och bara ge järnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0